Als vooruitstrevend kantoor zijn wij continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Daarom maken wij gebruik van onze eigen portal: de OOvB Portal.

Heb je de portal reeds geactiveerd? Klik dan op de button hieronder om in te loggen.
Download hieronder de handleiding voor het gebruik van de portal.
De OOvB Portal, hoe werkt dat?
De OOvB Portal is dé plek waar je jaarstukken digitaal zijn opgeslagen. Wij verzorgen de jaarrekening en aangifte(s) en archiveren deze voor jou in de portal. Dat is veilig, altijd bereikbaar en jouw persoonlijke gegevens zijn beter beschermd. Je krijgt automatisch een mail wanneer er nieuwe documenten zijn gearchiveerd. De OOvB Portal kan ook gebruikt worden om documenten op een veilige manier aan ons toe te sturen. Documenten die je met ons deelt, worden eenvoudig geüpload. Je kunt 24/7 inloggen op de beveiligde omgeving met naam en wachtwoord en ziet, per bedrijf of per persoon, alle met jou gedeelde documenten.
Werkwijze inloggen OOvB Portal met Google Authenticator
Wanneer je op deze link klikt, kom je op de inlogpagina van de OOvB Portal. Hier kun je je gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord invullen. Als je het wachtwoord vergeten bent, kun je dit eenvoudig herstellen door op de link te klikken. Vul je emailadres in op de daarvoor bestemde plaats en klik op reset. Vervolgens ontvang je een email met een link om je wachtwoord te resetten, deze link is 24 uur geldig.
Google Authenticator
Maak je nog geen gebruik van de OOvB portal, maar lijkt dit je interessant? Neem dan contact op met jouw bedrijfsadviseur. Zij helpen je graag verder!