Salarisadministratie

Bij OOvB adviseurs en accountants weten we dat goede medewerkers het verschil maken. Dat geldt voor iedere onderneming en organisatie. Als ondernemer besteed je dan ook veel aandacht aan de werving en selectie. Je wilt immers de juiste mensen op de juiste plek. En, om het beste uit je medewerkers te halen, besteed je ook aandacht aan opleiding en ontwikkeling. 

Maar wat met de administratieve zaken rondom medewerkers? De salarisverwerking? Het verzorgen van aangiftes en het doen van meldingen bij tal van instanties? Niet voor niets besteden meer en meer ondernemers deze zaken uit. En terecht, want veelal is dit voordeliger en efficiënter dan het ‘in huis’ houden.

oovb salarisdesk

OOvB start op 1 januari 2021 met OOvB Salarisdesk

Vanaf 1 januari 2021 start OOvB adviseurs en accountants met een nieuwe dienstverlening; OOvB Salarisdesk. Helemaal nieuw is de dienstverlening overigens niet. In het verleden werd salarisadministratie en salarisverwerking namelijk ook al in eigen huis verwerkt. Destijds is besloten om deze specialistische dienstverlening onder te brengen bij een externe partner.

Vanwege de OOvB visie om klanten ‘full service’ te kunnen bedienen, en de wens om dichtbij de klant te blijven, is nu besloten om binnen OOvB een nieuw specialistisch team op te zetten dat verantwoordelijk wordt voor salarisadministratie en salarisverwerking.

Komend najaar wordt OOvB Salarisdesk opgezet, zodat vanaf 1 januari 2021 klanten geholpen kunnen worden met hun salarisadministratie en salarisverwerking. Op een professionele manier die voldoet aan de hoge eisen die OOvB aan haar dienstverlening stelt.

Heeft u vragen over OOvB Salarisdesk? Neem dan contact op met uw OOvB bedrijfsadviseur.